Thursday, March 3, 2011

tak senonoh

assalamualaikum.

tak senonoh.

jangan pikir benda lain.

-no adult content here-

pe ke jadahnya kene mengena dengan aku?

ada.

kekadang korek hidung calit kat tingkap.

*eeewwwwwww meloyakan


tapi


tipu la korang tak penah korek hidung kan?


oke cukup.



antara perkara yang agak tidak senonoh yang penah aku lihat dengan mata kepala aku sendiri.


1. pada satu petang yang indah lagi nyaman.aku sedang ronda-ronda 
   naik beskal masa budak-budak dulu.then ada la seorang budak 
   sebaya dengan aku dan sekarang dah jadi mamat dah pown,
   jalan kaki balik dari kedai.pastu aku tengok je dia.tiba-tiba
   dia pergi dekat tong sampah rumah dia yang bertutup itu.
   

dia bukak tong sampah then kentut lepas kentut dia tutup balik tong sampah.


*dalam hati,ai budak nie kang ong bak satu dua tiga aku combine mati kat situ karang.

tak senonoh.


2. masa aku darjah tiga kot.pergi ipoh naik bas dengan kak sulong 
   aku.excited ni first time naik bas.gementar pown ada
   bla.bla.bla.sampai la gopeng.ada mamat cina mana entah naik.
   pakai smart.duduk sebelah aku.5 minit lepas tu.perghhhhh
   aku tertengok muka dia.berkerut gila.







lebih kurang macam ni lah muka dia.

then dia pown wat muka lega sambil berkata


aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~ 


mantap.baunya pulak.perghhh jangan nak dicita.tungkit.


ada sikit kurang ajar di situ kerana mamat cina tersebut sempat bersiul.


*cis



3. kentut je kan?nie korek hidung.kali nie tak pakai jari 
   kelingking.haaa,sumat jari ibu.lagi layan maaaa~


*munir phyballerz



4. dulu boleh la korek-korek guna jari kelinking.sekarang dah ada 
   teknologi wooo.


   ini aku tonton video la.kat laptop kakak aku.tengah sedap 
   mamat nie main drum.jamming la katakan.telinga terasa gatal.
   selepas itu


*mesti korang pikir dia amik stick then korek telinga kan?


tentulah tidak.


dia letak telinga dia dekat bass drum pastu ketuk kuat-kuat.

membe dia tanya apasal buat macam itu?

*dengan selamba 

                                              "telinga tersumbat derrr"


4. dekat sekolah menengah.masa form 4.nie kelas aku memang kumpul 
   budak-budak pelaq ah.ada ka patut buat pertandingan siapa 
   pancutkan jerawat paling jauh?


eeeeeewwwwwwwwww

tapi sorry la aku nak masuk.


ada hadiah beb.


kertas pasir

*sial towl hahahaha.


5. lu ada hidung lu bau la apa yang wangi.lu ada telinga lu 
   dengar.lu ada muka lu cuci.lu ada tut lu jaga elok-elok.



                              =.="

8 comments:

rubihasman said...

thniah untuk ko.mrapu btoi.HAHA
tp bukan ko pon mcm dak yg ko nmpk tyme kecik uh ke?haha

- Ma StOrY - said...

aku rasa wak yang kentoi dlm tong smpah tue... kekekee~

amlnafrhn said...
This comment has been removed by the author.
azreen.anda? said...

rubi : wahaha mendalam ayat uh

azree : aku rasa ko slalu wat kat hostel kan?

amalina : mana ade.kawan saya lahhh hahaha entah2 awak pown macam kawan saya jugak :P

Mazrina M. said...

post tak senonoh . haha .
gaya kau cerita macam berpengalaman ,
mungkin model model tu semua kau kott .

azreen.anda? said...

hahaha agak.mungkin jugakkkk :)

azreen.anda? said...

hahaha agak.mungkin jugakkkk :)

azreen.anda? said...
This comment has been removed by the author.