Thursday, December 23, 2010

memori :)

Assalamualaikum.

Salam sejahtera.


Salam 1 Malaysia.

Sudah lama ku tinggalkan blog nie.

Maaf kerana ku tumpukan perhatian kepada SPM

Doakan keputusan ku cemerlang ya! 

Just mahu story pasal graduation day pada 20 Disember 2010

bertempat di Bukit Merah Laketown

best jumpa kawan-kawan selepas terpisah 12 hari

haha poyo tapi sejujur-jujurnya aku rindu kepada zaman persekolahan

*ceh pada hal baru je abis sekolah

Malas mahu cerita panjang lebar.

Serve your rite please :P




*vivid


*di apartment

*jangan tiru aksi ini di bilik


Aku bercadangan ingin membina rumah di sini kerana pemandangan kat sini sungguh

Cantik,aman damai dan harmoni 

Khabar angin reunion batch 25

Akan diadakan 5 tahun akan datang

*berbulu aku nak tunggu

owh btw just nak bagitahu kalau pegy bukit merah

waterpark i suggest you all pegy main BOOMERANG!

*nak tercabut jantung aku main benda uh

Thanks kepada semua kawan-kawan dan ahli jawatankuasa penganjur Malam 1001 Kenangan

Walaupun sekejap tapi terpahat di hati aku sampai bebila 

Thanks for all.

End of the story~


7 comments:

amlnafrhn said...

aminnn. dapat result bagus okkk gemok :D

azreen.anda? said...

aminnn thanks ya!

amlnafrhn said...
This comment has been removed by the author.
azreen.anda? said...

ilyaaf too :)

nabila azmi said...

ily tu angah paham..aaf tu ape erk..nome n azreen??hahaha

besnye wat kat bukit merh..hui..bdk skola kaye2 nih=)

amlnafrhn said...

ahahaha angah. bukan laa :P
segan nome. hehe

azreen.anda? said...

angah: bhaha mana ada kaya
terpakse bayar hahaha :P

nome: ayot nome,kantoi