Friday, December 31, 2010

nak jugak menyibuk.

Assalamualaikum.

Salam sejahtera.

yessssssssss.semestinya topik yang sama dan hawt.

2011
semua orang cakap nombor nie
jangan tikam guna nombor nie suda


bila masuk tahun baru
orang mesti heboh pasang azam
kenapa tak pasang pelita panjut ke pasang isteri baru ke
seeeebokkkkkkk pasang azam


azam tahun lepas pown tak tunaikan lagi
ada hati nak pasang azam baru
pasang bom masa kat badan sendiri pastu tengok apa jadi.




cakap pasal azam nie
aku pown sebenarnya ada jugak azam yang dari dulu
tak penah-penah nak terazam lagi





antara azam aku masa kecik yang tak tunaikan lagi


ialah

menjadi

ULTRAMAN & POWER RANGERS

seriyes beb
dulu kecik-kecik ayah tanya nak jadik ape besar nanti?

POWER RANGERS

tak pown

ULTRAMAN

ibu pulak tanya

besar nanti nak jadi ape yeen?

azreen
nak jadi ape ibu?

yeen nak jadi

SURIA PERKASA HITAM
yang ada keta dengan moto yang bley cakap uh
smart makkkkk
tengok yeen ade jam kuasa mcm

SURIA PERKASA HITAM mata besar dari dahi uh

padahal jam 5 hengget pasar malam yang ada gambar
ala yang boleh bukak tutup uh
mode dye ade 2 sahaja

time dengan date sahaja


cikgu pulak tanya
azreennnnn apa cita-cita kamu?

azreen
selamba: cita-cita tu ape cikgu?


kamu nak jadi ape besar nanti?

owhhhh,paham-paham.

besar nanti saya nak jadi

azreen
saya nak jadi...
saya nak jadi...
saya nak jadi...

cikgu
tape azreen balik rumah pikir ye.



soooooooo tolong aku capai azam aku nie ya!





owh yeah akhirnya kau datang juga.

selama 17 tahun ku menanti mu 2011

_________________________________________________________________


WELCOME 2011 BYE-BYE 2010

beb,ayat lapuk laaa.

hah 2011,apa yang tercegat lagi kat luar tu?meh masuk dalam meh pekene kuey teow sup mak jah nie
2010,kamu keluar ye bagi ruang kat sedara baru kita ni masuk.


blank






pape pown kepada kawan-kawan yang mengenali
selamat menyambut tahun baru
sama-samalah kita tanam azam baru kat tepi rumah
buahnya kita amek pertengahan tahun nanti.


doakan kejayaan aku dalam SPM tahun lepas
hope aku boleh sambung belajar lagi.



engat pesan nie.


kita tidak mahu diingatkan bila kita lahir

tapi

kita ingin diingatkan bila kita mati


renung-renungkan
dan
selamat beramal



Assalamualaikum


tamat rewangan ke-45

1 comment:

amlnafrhn said...
This comment has been removed by the author.