Friday, March 18, 2011

detik



assalamualaikum.


19 mac 2011.

selamat hari lahir amalina!

sebelum-sebelum ni mesti kita sambut sama-sama dengan cadbury besar kan.kan.kan?

tahun ni lain sikit tapi tetap meriah.

*tiup belon fuhhh 

saya ada hadiah.tapi tak tahu nak hantar macam mana lah.









bila awak balik.kita pergi beli kek.
besarrrr.


macam nie.





















sedapkan.kan.kan.

lepas tu awak mengidam apa semua kita beli dan masak

save bajet.kikiki




joking :)




sempena hari lahir awak ni.



saya ada buat kad.terima lah.








tak sangka saya ni berbakatkan?


its easy lah.

tapayah puji-puji.


*malumalu


saya buat picture ni sebagai





DESKTOP





di kesempatan ini juga.

saya nak beri satu puisi.


jikalau esok matahari kedekut nak keluarkan cahayanya

cukuplah saja wajahmu sebagai pengganti


jikalau malamnya bulan juga kedekut

berilah kelembutan wajahmu sebagai sinaran malam



sedapkan.kan.kan?


befday girl!


masa hari lahir awak kita nyanyi lagu

selamat hari jadi

sama-samakan?





terimalah.










*awak mesti nak cakap saya suka menganga kan?


shut up you.HEHE


saya cari sendiri taw lagu nie.


sob.sob.sob.



saya ada video lagi tapi tak muat nak upload.




harap awak terima hadiah saya ni.





sudah.tapayah la nak terharu lebih-lebih kenal sangat awak uh.




..................................................



sedikit tentang AMALINA.


nama sebenar beliau ialah 

NUR AMALINA FARHAN BINTI ZAINAL AZMI GRICE

BERASAL DARI BAGAN SERAI PERAK.


pertama



kalau pergi bejalan-jalan dengan dia,anda kene banyak bersabar

kerana

dia jalan memang lambat.

race dengan siput oink oink confirm dia kalah.



kedua



dia kalau pergi tesco.mesti makan


mee sizzling tambah cili



dengan



coolblog chocolate favour.


tak percaya tanya dia.


kan awak kan?kan?kan?





ketiga





dia pelik banyak.

makan keju selamba dia saja.

takde rasa mual atau apa-apa.




keempat





dia seorang yang extreme

tapi

bila jumpa ini






lari bertempiaran selamatkan diri

macam ada raksasa nak makan di pulak.




memang waktu tu dia sebijik macam ni












kelima




dia nie memang sayang SEMUA barang dia

dan dia ingat mana dia letak

bila dia beli

siapa yang bagi


semua dia ingat.




keenam




tak sanggup nak cakap




tapi terpaksa



dia ni 




PEMALU



*babe,agak geli hati mendengarnya haha





tu jela yang sempat saya ceritakan.


kalau nak cerita semua sampai esok pagi pown tak habis






sekali lagi



SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-19!


moga panjang umur murah rezeki dan berbahagia 
selalu di samping yang tercinta :)



...........................................






































6 comments:

iyza aryff said...

waaaahhh. tak boleh lagi terbaik ke chewah. nice nice :D

amalina awk pemalas login said...

I love you. sungguh. thanks awk. jauh mana jarak kita, kita tetap satu. thanks amat :')

amalina awk pemalas login said...

psst lagi satu. awk yg jln lambat okeeeehhh

nabila azmi said...

sweet=)

cik maze said...

cayalah cewahh . haha

azreen.anda? said...

trimassss semua mohahahahaha