Saturday, March 26, 2011

setiap orang ada style tersendiri

assalamualaikum.


salam sejahtera.


entah ada apa dengan tajuk di atas.






hari itu aku ada trbaca artikel yang band indie terkenal
tanah air iaitu HUJAN THE RAINGERS 




                      


                           telah












                        meniru gaya    











                        THE STROKES










lantak dorang la nak tiru ke copy ke paste ke undo ke yang korang seeebbboookkkkk sangat ape pasal.








                   


























samakan kan kan?



ini baru gambar.cuba tengok ini pula.






                              hujan-muda






sama la dari segi intro.come on ah.aku bukan kipas-susah-mati hujan lebat ribut petir tapi ce korang fikir












suka meniru personaliti orang itu satu style apa.


sekejap orang ini.sekejap orang itu.


semua orang lain-lain syle,menipu la tu.






sebab






memang pelik la kalau semua orang ada syle tersendiri yang tak serupa.






orang gila pown ada style.








orang putih kata dont jugde the egg by its shell you knowwww






hahahahaha.






support our local and international art.


support our local band itu amalina.






dia memang indie habis.






pakai seluar cekang,kasut all america,celak sampai tak nampak mata.








syle la katakan.








yang terbaru punya style,




tudung yuna sampai ada yang tercekik sebab berbelit-belit dan 


memakan masa hampir dua jam untuk memakainya.








hahahahaha.








setiap orang ada style sendiri tapi jangan terkejut kalau ada yang meniru sebab














meniru itu juga adalah satu style zaman sekarang hahahahaha.

















2 comments:

amalina sahaja said...
This comment has been removed by the author.
azreen.anda? said...

hahaha padan muka hang.