Monday, December 27, 2010

maruah

Assalamualaikum
saja mahu melepaskan apa yang terbuku.



geram.
malu.
panas.



owh kamon.
malam tadi punye cerita lahhh
indonesia vs malaysia


memanglah msia menang
aku akui itu.
msia memang hebat.
tapi you better watch out bila match kat indon nanti
heee~






yang panasnya
match tepaksa di-pause-kan.
sebab orang MALAYSIA main suluh-suluh laser warna hijau
macam budak kecik.





suluh padang aku tak marah
nie suluh keeper indon.
ape lahhh
adik aku darjah 5 pown
lagi matang dari dorang
malulahhh sikit derrrr.





sultan pahang,pemangku baginda,vvip,orang kenamaan indon
ramai lagilahhh nak katakan
tengok match tu
tapayah laa buat perangai







aku yang tengok kat rumah plak yang panas
mahu tak panas
nanti orang boleh jaja nama Malaysia
sesuka hati dorang jeee






"lo tawu enggak kelmarin keeper kita si markus itu disuluhin penonton
Malaysia?,gayanya mereka itu seperti monyet dehhh"





aku rakyat MALAYSIA yang dengar nie pown baran
aku tawu yang buatnya bukan tua-tua
remaja yang buatnya
aduyaiiii





well
tahniah team MALAYSIA yang menang malam tadi


kepada rakyat MALAYSIA
ubahkanah tabiat-tabiat kita yang buruk tu
aku tak boleh ubah tabiat kita semua
melainkan
kita ubah diri kita sendiri.







oke.
pasal nila setitik
bertitik-titik peluh geram aku dirembeskan.



owh kamon
matang la sikit
gua tak main tuhan lu
jangan la main tuhan gua
lu bikin gua panasssssss saja tau






see this.








*bukan budak-budak lagi weyhhh
aku tak matang dulu setakat ejek orang je
tade plak sampai kutuk Tuhan orang














 *perghh sedap mulut dia je mengatakan
aku rasa macam nak tarik mulut dia bagi luas pastu sumbat tong gas,kerusi,meja,motosikal jaaa haisyhhhh
panas seyhhh





haaaaa
yang penganut Islam pown
sesetengah tu la kan
tapayah laaa
buat hal.
yang boleh menjatuhkan martabat kita.






mat-mat sempit
doktor yang sangat-sangat "hebat"


kembalilah ke pangkal jalan weyhhh
sian la mak bapak korang yang mengandungkan korang
aku pown bukan baik sangat
dannnn
entri ni pown buat aku sedar jugak



haisyhhhh





oke setakat tu je entri kali ini
sama-sama kita berubah
bukan menjadi rubah
tapi menjadi lagi baik
insya-ALLAH





end of story~


Assalamualaikum






3 comments:

amlnafrhn said...
This comment has been removed by the author.
azreen.anda? said...

yeke?
hahaha mmg panas ah en maen tuhan orang plakkkkk

azreen.anda? said...
This comment has been removed by the author.